Apel za pomoć 24.-godišnjem mladiću Admiru Fazliću iz Gračanice

0
Dvadesetčetvorogodišnjem mladiću Admiru Fazliću iz gračaničkog naselja Bahići, potrebna je pružena ljudska ruka i pomoć.

Rođen je kao nepokretna beba, tako živi i pati se i danas i kreće se kreće uz pomoć invalidskih kolica. Ali čovjeka, kažu pametni ljudi nikad ne prati jedna nesreća. Tako je bilo i kod Admira, uz invalidnost  prije osam godina su mu otkazali bebrezi, te je hemodijaliza bila neizbježna. Svaki drugi dan je na odjelju Centra za hemodijalizu u Gračanici, i svakim danom sve teže je podnosi.

Bubreg od oca

Roditelji Hajrudin i Refija Fazlić su nezaposleni, preživljavaju dan za dan. Riješili su, povesti akciju za spas sina. Otac će biti donor, (donirati svoj bubreg). Za skupu operaciju- transplantaciju bubrega putem Otvorene mreže u Francuskoj trebat će sakupiti oko 80 hiljada maraka.

– Moje je prošlo, meni je 58 godina, ne možemo više svojim očima gledati kako nam se dijete pati. Em je invalid, pa se kreće u invalidskim kolicima, i to veoma teško, jer je do kuće makadamski put, em je sada težak bubrežni bolesnik. Bubreg ću dati da ga spasim, to je moja roditeljska odluka. Molim ljude koji mogu shvatiti našu tešku situaciju, želju našeg sina da koliko toliko živi kao njegovi vršnjaci, da nam pomognu- kaže otac Hajrudin.

– Do hemodijalize kretao sam se uz pomoć štaka, sada mu ni štake ne pomažu,ne mogu ih nositi, jer su se ispriječile „AV cistule“-izrasline od uboda igle na rukama. Tijelo mi slabi, dijalize teško podnosim. Živim za dan da dobijem bubreg, valjda će do kuće doći asvalt, pa bih invalidskim kolicima mogao otići do svojih drugova da se snjima ispričam, družim- kaže mladić Admir.

Žiro-računi
U REIFFISEN BANCI DD SARAJEVO, otvoreni su računi za pomoć Admiru Fazliću.

Trancaksijski broj: 1613000063591509  Admir Fazlić Gračanica BiH

IBAN CODE: BA 391613000063591509

Uplatom na Humanitarni broj O90-291-023 dinirate 2 KM. Informacije se mogu dobiti  i na telefon 062/178-193

(Gračanički.ba/Avaz.ba)

Share.

Comments are closed.