Činjenica da je naplaćeno 50 KM za relativno jednostavan posao promjene antifriza narušila je povjerenje između majstora i klijenta..
Uobičajene servisne usluge na vozilima ponekad mogu rezultirati neugodnim iznenađenjima, kao što je slučaj nedavno u Bosni i Hercegovini, ističući važnost poštenog pristupa u poslovanju.
Jedna žena koja je zatražila promjenu antifriza na svom vozilu, Ford Fiesti, bila je zapanjena kada je majstor naplatio čak 50 konvertibilnih maraka za tu uslugu. Iako je promjena antifriza rutinski posao u održavanju vozila, ovaj iznos izazvao je šok i nezadovoljstvo kod vlasnice vozila, naglašavajući potrebu za poštenim odnosom majstora prema klijentima.
Majstori i servisi često imaju standardne cjenovnike za različite usluge kako bi klijentima omogućili jasnoću i predvidljivost troškova. Međutim, u ovom slučaju, činjenica da je naplaćeno 50 KM za relativno jednostavan posao promjene antifriza narušila je povjerenje između majstora i klijenta.
Kako bi se izbjegli nesporazumi i nezadovoljstvo, važno je da majstori jasno komuniciraju cijene i troškove usluga prije nego što ih obave. Ovaj slučaj podsjeća na važnost potrošačke zaštite i prava potrošača. Klijenti imaju pravo biti informirani o cijenama i kvaliteti usluga koje dobivaju, te imaju pravo izraziti nezadovoljstvo ili prigovor ako smatraju da su nepravedno tretirani.
Rashladna tekućina (antifriz) je treća najvažnija radna tekućina koja se koristi u automobilu, pored ulja za motor i mjenjača. Zadatak rashladne tekućine je održavati odgovarajuću temperaturu motora, što omogućava postizanje ispravnih radnih parametara pogonske jedinice. Nedovoljna količina rashladne tekućine može dovesti do pregrijavanja i oštećenja motora.
(oslobodjenje.ba)